onsdag 17 november 2010

sömn vore inte fel..

Jag är såååå trött! Jag måste lära mig att sova på nätterna och inte på dagarna, men det kommer väl snart när jag börjar lära mig lite vett, när de nu blir ;)
Ne men denna dagen har jag totalt sovit bort och jag mår inte alls bra på något sätt om jag ska vara helt ärlig. Jag känner inte att de är något som är positivt just nu förutom att jag har en säng som jag alltid kan lägga mig i (y) Fast de går ju inte riktigt för jag ska till fritidsgården med Mirre och Bolde, eller de tror jag iaf. Jag ska försöka tvinga med dom upp till mig i stället så jag kan städa och dom kan få lite kläder som inte jag vill ha och sen kanske vi kan baka ngt gott för de skulle inte skada just nu :)

MEN IDAG ÄR DET INTE VILKEN DAG SOM HELST FÖR DET ÄR KATJAS FÖDELSEDAG SÅ GRATTIS GUMMAN, JAG HOPPAS VERKLIGEN DU FÅR EN UNDERBAR DAG!
snacka om att vara vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar