onsdag 17 november 2010

lär känna mig, 100 frågor

Eftersom denna bloggen är ny och jag inte vet om jag har några nya bloggläsare eller inte så tänkte jag svara på 100 frågor så ni som inte redan har en uppfattning om mig kan få en eller att den kanske ändras vem vet :)

100 frågor om mig 
01. Fullständigt namn: Emelie Maria Öberg
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Skövde
04. Bor tillsammans med: mamma & pekka, syster Zandra & pappa
05. Husdjur: en kanin
06. Färg på ditt hus: jag vet inte ;o vitt tror jag eller gult, orkar inte kolla
07. När är du född: 25 april
08. Klass: 9c
09. Vilket år tar du studenten: 2014 om jag har räknat rätt
10. Något jobb: Nae, fast de skulle inte skada
11. När gick du upp i morse: 06.00
12. När ska du sova: innan 11 helst men de lär jag inte lyckas med ,
13. Duschat idag: ne inte än, men bakvattnet är klart inne i badrummet (y)
14. Kramat någon idag: jaa
15. Pussat någon idag: vet inte, kan hända att jag har plågat mirre med de (a)
16. Vad har du ätit idag: Frukost, lunch och sen mackor när jag kom hem från praon
17. Dagens klädsel: mjukiskläder rakt igenom
18. Dagens smink: smink från igår som jag råkade somna med.
19. Dagens sötnos: bolde som kom nyss (:
20. Dagens roligaste: mirre :D
21. Har du många vänner: dom räcker för mig iaf
22. Hur många har du kysst: jag vet inte, antecknar inte de direkt
23. Vem kramade du senast: bolde :D
24. Vem saknar du: min älskling
25. Hur många har varit otrogna mot dig: en vad jag vet,
27. Har du pojk-/flickvän: ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: bolde
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Mirrre - Okej ;)<3

FAVORIT: 
31. Film: vet inte men dear john & mulan 2 :D
32. Låt: samson just nu, men har inte direkt ngn favorit utan de varierar
33. Mat: köttfärsås och makaroner ;g
34. Dryck: fanta annanas
35. Färg: blå
36. Tv-serie: OC & One three hill ! LOVE på dom två,
37. Stad: Vet inte men västervik är rätt skönt och stockholm, hah jag blir själv shockad över att jag säger stockholm
38. Land: grekland & kroatsien även fast jag inte varit i nån utav dom
39. Ämne i skolan: bild och idrott, och hemkunskap när vi får äta :D
40. Tv program: vet inte men extreme home makeover är bra

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: nicole för jag tänkte på en låt hon sjöng (:
42. Personen du pussade: mirre eller så va de älskling är inte säker
43. Gången du spydde: vet inte nått år sen
44. Gången du grät: igår,
45. Pizzan du åt: förra veckan tror jag
46. Gången du var i Göteborg: slutet av sommaren tror jag, eller jag minns inte
47. Gången du var i Stockholm: vet inte men i höstas med mirre
48. Gången du duschade: igår tror jag
49. Gången du sov: förut idag vid 3
50. Personen som såg dig gråta: katja tror jag,
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa tror jag, men de beror väl på humör antar jag?
54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: båda tror jag
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: hahah inget :D
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Har du svart hår eller blondt: vet inte typ blond/brunt?
61. Har du blåa ögon eller bruna: inget, gröna
62. Choklad eller lakrits: beror på vecka, mens vecka=choklad, så de varierar ;)
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: pizza med kebab =D
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva
 
ANTAL:70. Personer du älskar: många, släkten & vänner
71. Personer du hatar: hatar nog ingen direk, men ogillar rätt många
72. Pojk-/flickvänner du haft: 2 så som jag räknar de
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: räknar inte ?
74. Glassar du ätit på en dag: haha vet inte men de va ju inte lite i sommras :d
75. Nämn en festival du vill på nästa år: peace and love!
76. Gånger du haft minnesluckor: 0
77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: gammel farmor,
79. Gånger ditt hjärta brustit: ett antal gånger
 
VEM:
80. Vill du kyssa nu: Älskling
81. Träffade du senast: bolde?
82. Sjöng du senast för: bolde
83. Hade du senast en msn-konversation med: bolde
84. Spelade du tvspel med senast: mirre
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: vill inte åka på en romantiskresa, men vill åka iväg med mirre och bolde
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: zandra, för jag vill ha choklad
87. Förtjänar att dö: ingen
88. Är söt: min kanin
89. Vill du sova jämte inatt: inget, har mens och de äcklar mig haha :D
 
VAD:
90. Gör dig glad: p choklad & kakor just nu men i vanliga fall äre la typ vänner?
91. Gör dig ledsen: muppar dom är som ufon )':
92. Vill du helst göra nu: äta och sova
93. Önskar du att du slapp göra: städa
94. Vill du ha nu: choklad, trög eller?
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar
96. Längtar du till: sommaren
97. Tycker du om dina betyg: helt okej, men kan bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv: vet inte
99. Är det bästa som hänt dig: vet inte, har hänt mycke bra :)
100. Hur mycket är klockan: 19.32

så de va väl allt, jag kommer även ladda upp en massa bilder som beskriver mig och min gemenskap eller vad man ska säga, men blir nog senare sen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar