tisdag 16 november 2010

lyckad sömn emelie

Ne nu blir jag sur på mig själv! Jag va verkligen trött förut med jag sket i att sova och stängde aldrig av den fula datorn så hör sitter jag, fats klistrad vid skärmen som ett fån. Jaja de får jag väl lida utav imorgon och de är rätt åt mig. Men nu när jag ändå inte sover kan jag berätta hur det gick i Mariestad på öppet hus. Jag skulle ju kollat på Hotel- Turism & Konditori- Bagare, men jag kollade aldrig på Hotel- Turism för vi hittade de inte eller ah jag fattade inte riktigt var de va, men jag kollade iaf på Konditori- Bagara och de va riktigt nice! Så nu vet jag vad jag ska välja som första väl och är över lycklig att jag åkte till Mariestad idag så tack Mirre och Bolde för ni följde med och även tack till Fridas pappa Håkan som hämtade upp oss i Mariestad bara för vi har sämsta lokalsinnet haha :)

en bild på mirre i skolan när hon till slut upptäckte att jag filmade henne och amanda när dom sjung, snacka om seg reaktion ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar