torsdag 20 januari 2011

sovvvvvvva!

20 januari
20.59

Jag är helt slut körd!
Jag är trött hela tiden verkligen. Det kan ju bero på att jag sover lite på natten, men hinner ju knappt. Handbollen är alltid sent på kvällarna och sen har man öläxor på de. Toppen!
Men i alla fall. Idag har jag gjort lite läxor med ska även läsa biologi och även Förföljaren som vi läser i svenskan, men svenska tar jag nog före för annars får min klasskompis Edo hyper damp på mig för jag inte är klar :D
Fast nu kan jag ju inte göra annat än glo på tv eftersom Sverige möter Polen i handbolls vm, men när den är klar blir det en snabb dusch och sen plugg natten lååååång. så ha en bra kväll alla muppar!


jag och bolde när vi va liiiiite osmidiga och inte anns ramlade rakt ner i snön.
och jag e över lycklig över att den håller på att försvinna här i skövde nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar