onsdag 26 januari 2011

onsdag

jag älskar mat!

nem en tja på er :d
Just nu sitter jag och käkar lite mat och jag måste bara skryta lite och säga att mer än hälften utav min mat är grönsaker. De kunde ni inte tro om mig va? Men jag har börjat bli nyttig och ska börja gymma utöver min handboll så i sommar ska jag vara smmmmmmmmmal! om ni ville veta ;)
Idag ska jag plugga lite fysik som jag har prov i på fredag och Det kanske blir handboll ikväll men vet inte beror på hur mycket jag fattar i fysiken. Men nu skaj ag fortsätta käka såre inte blir kallt. tjarå :D
och just jag lånade en bok i idag på bibloteket som heter ' Förlåt och andra noveller' vet inte vad den handlar om eller något men min kompis Blagge sa att den var bra så får väl ta och läsa den :)

1 kommentar:

  1. jaa det vet jag också att det var:) men vi får väl se, det kommer förmodligen bli roa för mig!:D

    SvaraRadera