onsdag 1 december 2010

trött som jag vet inte vad

hello babes (:
Idag är det nog den segaste dagen i skolan på hela denna terminen. Jag sov ca 5 timmar i natt sen fick jag tvinga mig upp för att inte miss allt för mycket i skolan. Jag kom hem vig halv två i natt eftersom jag var på musikal med skolan. Så då var vi inte hemma förens då och de var inte värt de. Eller vist var det kul i Göteborg och på bussen oså, men musikalen var verkligen inte bra. Det enda som var bra var slutet när en tant sköt hennes man typ. Annars hände de ju inget ;o
jaja, nu ska jag leta reda på min data sen ska jag dra till mamma med den för hon tror att hon kan fixa den vilket hon inte kan, men hon fattar inte att hon inte är tekniskt så jag kan lika väl låta henne tro de ;)

bilder från igår:

blagge,jag och mirre


       Jag och mirre på en toa vad annars ;)      
                                                                                 George, Abbe och Mosti på bussen till gbg:)

1 december 2010
19.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar