tisdag 7 december 2010

trött på att vara trött

7dec
21.40

Pffffgejhh!
Jag är alltid trött nu för tiden! Jag vet inte om det är bara för att de är vinter som Mirre sa till mig, men jag tror faktiskt att det ligger något i de.
Idag blir det i alla fall att sova i tid så jag kanske kan klara av en hel skol dag eftersom jag inte gjorde de idag. Jag drog hem när det var två lektioner kvar. Och nej jag skolkade inte utan snackade med min mentor så de så :)

Idag har jag inte gjort alls så mycket. Först var jag med Mirre en stund för hon mådde inte heller bra så vi drog hem till mig och sen när hon kilade hem så kom min älskling till mig. Vi kollade på handbollen som var på tv och lite så. De var i stort sätt mig dag. Nu sak jag ta och plugga så tjingeling!

jag älskar dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar