tisdag 23 november 2010

oppps (a)

Nej, det var inte jag som somnade och vaknade typ 20min innan jag skulle dra till träningen så han faktiskt inte med att blogga även fast jag inte hade så mycket att blogga om egentligen eftersom att dagen har varit rätt seg.
Är de bara jag som gillar att kolla kompisars bloggar oså? För jag tycker de är skit kul bara att jag alltid glömmer av folks namn, så har ni blogg får ni gärna skicka en kommentar vad den heter, tänk positivt du får en till läsare ;) Och de spelar ingen roll om vi knappt känner varandra eller inte ens vet varandras namn jag lovar att kolla ändå (:

här kommer några bloggar som jag verkligen hissar!

Mirre

De är typ som 4 jag alltid kollar på. Visst kollar jag på Kenzas och Kissies också men dom 4 är mina favoriter.

23 november
23:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar